tło
tło
tło
Talent

Agencje reklamowe dla dzieci – eksperci radzą jak wybrać odpowiednią!

Opublikowany 06.08.2019
|
Czas trwania: od 27.09.2019 do 23.12.2022
|
Typ: Poradnik

Czy ktoś kiedyś powiedział Ci, że Twoje dziecko wygląda jak z reklamy? Może to odpowiedni moment na to, by zastanowić się nad jego karierą? Reguła „im wcześniej, tym lepiej” w show-biznesie obowiązuje od zawsze, dlatego nie ma na co czekać! To nie tylko doskonała okazja na zbudowanie solidnych fundamentów pod przyszłość dziecka, ale także szansa na rozwój talentu od najmłodszych lat. Jeżeli dziecko faktycznie wykazuje chęć do aktorstwa, modelingu, gry w reklamach itd. – to dlaczego by nie przekuć tego na dodatkowy zarobek? W dzisiejszym artykule radzimy jak w 7 krokach wybrać agencje reklamowe dla dzieci!

Po pierwsze – rodzicu wyzbądź się kompleksów!

Z niewiadomych powodów zapisywanie dzieci na castingi w tak młodym wieku uznawane jest za coś zdrożnego. Niektórzy twierdzą, że w ten sposób rodzice zabierają swoim pociechom najpiękniejsze lata dzieciństwa. Warto spojrzeć na to jednak z nieco innej perspektywy – udział w takim projekcie, to pierwszy etap na drodze do kariery, która z dużym prawdopodobieństwem zaprocentuje w przyszłości. Zapisując dziecko do agencji, zapewniamy mu perspektywę, a jeżeli ta zostanie dobrze wykorzystana, sam zainteresowany(a) za paręnaście lat nie będzie musiał martwić się o perypetie na rynku pracy oraz trudy związane ze znalezieniem stabilnego zatrudnienia.

Po drugie – w jakim wieku zacząć?

Tutaj ciężko podać konkretne liczby. Wszystko tak naprawdę zależy od zapotrzebowania rynku oraz podejścia rodziców do kwestii przedstawionych w akapicie wyżej. W reklamach, filmach i serialach grają zarówno dzieci w wieku 2 lat, jak i takie, które mają zaledwie kilka miesięcy.

Po trzecie jak ukierunkować karierę dziecka?

Sesje fotograficzne do opakowań produktu, a może plan zdjęciowy do reklamy telewizyjnej? Gdzie Twoje dziecko powinno spróbować swoich sił? Tutaj często pojawia się problem, związany z tym, że rodzic nie jest w stanie określić, w czym jego dziecko jest najlepsze. To właśnie dlatego warto postawić na pomoc profesjonalistów! Wybierając agencje reklamowe dla dzieci, mamy pewność, że osoby, które na co dzień pracują w branży reklamowej, sprawdzą predyspozycje Twojego dziecka i pokierują jego karierą w odpowiedni sposób.

Po czwarte – jak znaleźć agencje reklamowe dla dzieci?

Z racji, że opisywany trend jest w naszym kraju coraz popularniejszy, rośnie również liczba firm i impresariatów zajmujących się wynajdywaniem talentów wśród najmłodszych. Agencje ogłaszają swoje castingi w mediach społecznościowych, na forach internetowych, czy grupach facebookowych o tematyce „okołocastingowej”. Warto również stworzyć profil na portalach tj. StarHunter – można tutaj znaleźć nie tylko informacje o rekrutacjach i planowanych castingach, ale także wziąć udział w jednym z nich online!

Po piąte – jak przygotować dziecko do castingu?

Gdy już uda nam się znaleźć odpowiedni casting, warto byłoby się do niego odpowiednio przygotować. Są oczywiście ludzie, którzy zaprowadzili swoje dzieci z tzw. marszu i im się udało, jednak trening kilku kwestii i zachowań z pewnością zwiększy szansę dziecka! To również ważne od strony psychologicznej! Trzeba dokładnie wytłumaczyć dziecku, na czym to wszystko polega i czego będzie się od niego oczekiwać. Nie mówiąc już o tym, że musimy utwierdzić się w przekonaniu, że nie występuje tutaj żaden element przymusu.

Po szóste – czy trudno jest dostać angaż?

Branża reklamowa dla dzieci jest o tyle elastyczna, że to nie zawsze umiejętności w danej kategorii, grają najważniejszą rolę! Czasami po prostu agencja otrzymuje zestaw wytycznych od producentów i musi znaleźć dziecko, które się do nich dopasuje – może akurat będzie to Twój mały model lub modelka? Dziecko dostanie pierwszą propozycję, zostanie zauważone, za nim posypią się następne – to brzmi dosyć prosto i przyjemnie?

Po siódme – czego można się spodziewać, gdy już nam się uda?

Jeśli chodzi o wynagrodzenie pieniężne, wiele zależy od tego, o jakim castingu mówimy. Zdarzają się naprawdę atrakcyjne finansowo oferty, jak i takie, które będą raczej wpisem do portfolio. Zdecydowanie nie należy przekreślać tych drugich – każdy musi zbudować swoją markę, a szczególnie w tej branży wcześniejsze doświadczenie, będzie elementem, na który head-hunterzy zwracają szczególną uwagę!
Mamy nadzieję, że ten krótki poradnik pomoże zrozumieć istotę branży reklamowej dla dzieci, a wypunktowane zagadnienia okażą się użyteczne dla wszystkich rodzin, które postanowiły spróbować swoich sił. Warto to robić, ponieważ obecnie rynek wykazuje duże zapotrzebowanie na małych aktorów i modelki, a próg wejścia jest praktycznie zerowy. Wystarczy założyć konto na portalu tj. StarHunter.pl lub wziąć udział w jednym z castingów organizowanych przez agencje reklamowe dla dzieci. Na koniec chcieliśmy podpowiedzieć, że tutaj przede wszystkim liczy się oryginalność i naturalność, którą można osiągnąć tylko w jeden sposób. Nie starajcie się zrobić ze swojego dziecka gwiazdy na siłę.

button_dolacz-do-spolecznosci.png
Komentarze 0

W ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce plików cookies

Kliknięcie w "x"/zamknięcie powiadomienia jest równoważne z akceptacją polityki cookies